۱۳۹۶ آبان ۱۸, پنجشنبه

اخبار انصار امام مهدی - 1

بسم الله الرحمن الرحیم
 



اخبار انصار امام مهدی علیه السلام- 1

معجزه‌ی اربعین 1439- مقابل موکب انصار امام مهدی علیه السلام

 لطفاً این فیلم رو ببینید. این فیلم مربوط به روز قدس نیست! این فیلم را عده‌ای در مسیر پیاده‌روی اربعین گرفته و ارسال کردند:
 پرچم رژیم غاصب صهیونیستی سوخت،
 ولی ستارة مقدس حضرت داوود علیه السلام نسوخت.

بعد از استقبال گستردة مردم از دعوت یمانی آل محمد علیهم السلام در موکب ۵۱۹ و بیعت با وصی و فرستادة امام زمان علیه السلام، عده‌ای از کسانی که متعصبانه و جاهلانه از این استقبال ناراحت بودند، روبروی این موکب اقدام به آتش زدن پرچم رژیم صهیونیستی کردند که به زعم خود این دعوت را به این رژیم سفاک مرتبط نشان دهند.

آیه‌ای روشن رخ داد برای کسانی که با چشمی باز به وقایع نگاه می‌کنند: پرچم رژیم غاصب صهیونیستی سوخت، ولی ستارة مقدس حضرت داوود علیه السلام نسوخت؛ چرا که این ستارة مقدس از نمادهایی است که قائم علیه السلام با آن می‌آید.

قائم با ستارة حضرت داوود علیه السلام خواهد آمد.
امام مهدی علیه السلام، خود در جواب سوال ابن مازيار از ايشان دربارة علامات خروجشان فرمودند: در سال فلان و فلان، دابة الارض بين صفا و مروه خروج كند در حالي كه عصاي موسي و خاتم سليمان در نزد اوست، مردم را به سمت محشر حركت می‌دهد (الغيبة الطوسي ص ۲۶۳).
و نیز امام علی علیه السلام فرمودند: امامی بر شما قیام می‌كند كه پیراهن آدم پوشیده و در دستش خاتم سلیمان و عصای موسی است (کافی ج ۵، ص ۳۲۱).
اما خاتم سلیمان چیست؟
خاتم سلیمان نقشی است متشكل از دو مثلث رو به بالا و رو به پائین كه اشاره به قوس صعود و قوس نزول دارد، این نقش را حضرت داوود بر روی سپر خود داشت، این نقش راز و رمز پیروزی آن حضرت در جنگ‌ها بود.
امام صادق علیه‌السلام فرمودند: در آن، دو ستاره نقش بسته كه ستارهٔ داوود است (دارالسلام ج٣، ص ٢٠).
پس نتیجه می‌گیریم:
ستارة شش‌پر، از مواریث انبیا است كه حضرت مهدی علیه السلام وارث آن است ... و انتخاب آن به عنوان مهر و نماد سید احمد الحسن، «به انتخاب خدا بوده» (جواب المنیر، جلد ۲، س ۱۰۰، ق ۱۹) است.
 
چرا بدون هیچ عذر و حجتی، می‌خواهید امام زمان علیه السلام، طبق نظرات و تصورات شخصی شما ظهور و اقدام کند، نه طبق روایات؟!
 
#برسد_دست_رهبری  و طرفدارانش
که
#راه_حل_فقط_مهدی_است

 
برای اطلاع بیشتر از اتفاقات منتهی به ظهور و شرایط ظهور امام زمان علیه السلام به سایت انصار امام مهدی علیه السلام مراجعه کنید.
 
منتظر اخبار دیگری از انصار امام مهدی علیه السلام باشید
ادامه دارد...

 
 
 
 
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
ممنونم بابت مشارکتتون
(نظرات حاوی توهین پاک می‌شوند)

یگانگی شخصیت مهدی اول، قائم و سید یمانی - 1

بسم الله الرحمن الرحیم مهدی اول با امام مهدی فرق دارد.     آیا مهدی در روایات همواره دلالت به امام زمان داره؟ یعنی هر وقت نام م...