۱۳۹۶ آبان ۲۱, یکشنبه

اخبار انصار امام مهدی - 3

 
بسم الله الرحمن الرحیم

پیام فوری

به دنبال دستگیری انصار امام مهدی در شب تاسوعا در قم و نیز دستگیری برخی از شیوخ دزفول، سید احمد الحسن علیه السلام ذریه و فرستادة امام زمان علیه السلام، پیام زیر را صادر کردند:
 

بسم الله الرحمن الرحیم
والحمدلله رب العالمین
روز نهم محرم الحرام، نیروهای نظامی، اقدام به هجوم به خانه ای در شهر قم ایران نمودند که تعدادی از مومنین و مومنات و کودکان، برای برپایی عزای حسین (ع) مانند عادت شیعه در این روزهای دردناک، در آن جمع شده بودند.
 
مداحی بود که برای حسین روضه میخواند و برای شنیدن مصیبت حسین (ع) جمع شده بودند و امنیت هیچ فردی را تهدید نکرده بودند و باعث آزار هیچ فردی نشدند.
 
ما این برخورد ظالمانه را محکوم میکنیم که امکان پذیر نیست از انسان سالم و عاقل صادر شود؛ چه برسد به فردی که مدعی دینداری و دنباله روی از محمد و آل محمد (ص) است. بله چنین برخوردهای ظالمانه و وحشیانه را در طول تاریخ، دیدیم که از اموی‌ها و عباسی‌ها و مشابه آنان رخ داده است؛ مخصوصاً در جنگ آنان، علیه آل محمد و شیعیان ایشان.
 
متاسفانه به رغم آزادشدن ده ها تن از مومنین که از روی ستم و ظلم، در این حادثه زندانی شدند، ولی تا امروز برخی از اساتید و فضلای حوزه قم، بدون هیچ توجیهی زندانی هستند. به همین خاطر از عقلا و افراد معتدل و باانصاف در نظام ایران و حکومت ایران خواستاریم که خود را از ستم بازدارند و این افراد معمم و فضلا را آزاد کنند. این افراد، مردان دینی معروف به دینداری و صلاح، قبل و بعد از ایمانشان به این دعوت مبارک مهدوی هستند.
 
این برخی از نامهای افرادی هستند که تا الان از روی ستم زندانی هستند؛ همان طور که از برخی از مومنین در ایران عزیز به من رسیده است:
 
۱: شیخ عظیم ابوالقاسمی، استاد و محقق در حوزه علمیة قاضی و عضو ستاد فرهنگی دزفول، معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی.
۲: شیخ مجتبی ابوالقاسمی، استاد و محقق حوزه علمیه. و در دانشگاه صنعتی اصفهان، استادیار در موسسه امیربیان برای خطابه، و مسئول خوابگاه دانشگاهی حوزه صدر خاجو در اصفهان.
۳: شیخ طه احدی، استاد و محقق در حوزه علمیه، مبلغ و مسئول حلقه شجره صالحین که مسئول تربیت جوانان در قم و دزفول بود.
۴: مهندس محمدجواد چوبتراش، استاد اخلاق و احکام و علوم قرآن.
۵: شیخ مسعود قربانی
۶: شیخ احمدمیرعرب
۷: شیخ احمد رزقی
1439/02/22
f.b: Ahmed.Alhasan.10313
 

 
 
 @zaman_zohour
کانال رسمی هفته‌نامة زمان ظهور در تلگرام



لطفا برای آگاهی از عقیدة افراد و بزرگان دستگیر شده، به سایت رسمی انصار امام مهدی علیه السلام، رجوع کنید.
 
و برای آزادی زندانیان دعا کنیم.
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام
ممنونم بابت مشارکتتون
(نظرات حاوی توهین پاک می‌شوند)

یگانگی شخصیت مهدی اول، قائم و سید یمانی - 1

بسم الله الرحمن الرحیم مهدی اول با امام مهدی فرق دارد.     آیا مهدی در روایات همواره دلالت به امام زمان داره؟ یعنی هر وقت نام م...